در روز شنبه، ۱۳ خرداماه ۱۴۰۳ چلسه‌ی بررسی اهداف شرکت صنایع غذایی سمیران در نمایشگاه آگروفود با حضور مشاور برند شاهین سیستانی، محمود قهاری مدیرعامل و اعضای هیئیت مدیره برند سمیران برگزار شد.

 این جلسه به هدف بررسی نکات نهایی نمایشگاه، بررسی چگونگی رسیدن به اهداف برند صنایع غذایی سمیران از حضور در نمایشگاه، آنچه که مخاطبین هدف به عنوان یک برند از ما انتظار دارند و آنچه که نیاز است برند صنایع غذایی سمیران به عنوان تنها کارخانه مکانیزه زیتون در ایران درنمایشگاه داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه طراحی نهایی غرفه برند صنایع غذایی سمیران، نمایش هویت‌بصری برند سمیران در راستای شرکت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۳ و هدایای تبلیغاتی برند شرکت صنایع غذایی سمیران مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازمه برای ارائه بهترین شکل ممکن برند سمیران در این نمایشگاه مطرح شد.

در ادامه‌ی جلسه از بسته‌بندی‌های هدایای تبلیغاتی رونمایی و طرح‌های نهایی آن‌ها به مرحله چاپ و اجرا رسید.

نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در صنعت غذا و کشاورزی است. این نمایشگاه که سالانه در تهران برگزار می شود، مشاغل و افراد را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را در بخش غذا و کشاورزی به نمایش بگذارند. نمایشگاه آگروفود دارای طیف گسترده ای از غرفه داران از جمله تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، محصولات دام و طیور، ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر است. این رویداد فرصتی عالی برای کسب و کارها برای ایجاد شبکه و مشارکت های جدید و کشف فرصت های جدید بازار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *